דובר צה"ל הנכנס: "אמון הציבור הוא נכס לצבא העם"

קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל הנכנס: "אמון הציבור הוא נכס לצבא העם"

היום נערך טקס חילופי דובר צה"ל, בין הדובר היוצא תא"ל הדי זילברמן לדובר צה"ל החדש רן כוכב בבסיס הקריה בתל אביב במעמד ראש אגף המבצעים, האלוף אהרון חליוה, ומפקדי מערך דובר צה"ל

דובר צה"ל רן כוכב צילום: דובר צהל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חילופים בדובר צה"ל: תת-אלוף רן כוכב (רנכו) נכנס היום (ראשון)לתפקידו כדובר צה"ל. טקס החילופים נערך היום במחנה ‘אביב’, במעמד ראש אגף המבצעים, האלוף אהרון חליוה, מפקדי מערך דובר צה"ל.

תת-אלוף רן כוכב (רנכו) מחליף בתפקידו את תת-אלוף הדי זילברמן, אשר כיהן בתפקיד כשנה ותשעה חודשים ומונה לנספח ההגנה בוושינגטון. תא״ל זילברמן יועלה לדרגת אלוף.

ראש אגף המבצעים, אלוף אהרון חליוה אמר בטקס: "בשנתיים האחרונות הדי, כדובר צה״ל, עמדת בחזית ההסברה של צה״ל והיית ׳שומר החומות׳. מקצוען, מדויק, חד. מפקד ואיש של אמת. רנכו, אין לי ספק שתביא לתפקיד את ניסיונך המבצעי רב השנים וגם – את ההכרות שלך עם עולם התקשורת. השילוב בין שניהם יהיה מנצח".

 

דובר צה"ל היוצא, תת-אלוף הדי זילברמן אמר בטקס: "השנתיים האחרונות, בהן הייתי מוקף בעשייה הדוברותית על שלל גווניה, הוכיחו לי את כוחה של מילה ואת משמעותו של נרטיב. כי זהו סוד כוחו של המערך; אני גאה בהישגנו במבצע 'שומר החומות' – אך גאה לא פחות בהצלחתנו ב׳שימור המוחות' הנכונים במערך".

דובר צה"ל הנכנס, תת-אלוף רן כוכב (רנכו) אמר בטקס: "אמון הציבור והחברה הישראלית, לצד דעת הקהל והתמיכה הבינלאומית, הם הבסיס לאורו פועל צה"ל, כדי לקיים את ייעודו בהגנת העם והמולדת. אמון הציבור הוא הנכס היקר ביותר של צבא העם. כמי שצמח בחה״א ופיקד על מערך ההגנה האווירית, אני מחליף טילים במילים, כדי לתרום את חלקי למאמץ להסביר ולדברר. מערך דובר צה"ל הוא חוד החנית בשמירת אמון הציבור ובסיס הפעולה בכוחנו ובצדקתנו".


0 תגובות